Harry Potter
logo STAR WARS
logo pán prstenů
MARWEL
Game of Thrones
dungeons dragons
Zaklínač
warhammer

Články

spot_img
Home Fantasyobchod Knihy v angličtině Role-play as a Heritage Practice: Historical Larp, Tabletop RPG and Reenactment

Role-play as a Heritage Practice: Historical Larp, Tabletop RPG and Reenactment

SKU: 66726
3910 

Anglická kniha Role-play as a Heritage Practice: Historical Larp, Tabletop RPG and Reenactment je vůbec první publikací, která pojednává o hrách na hrdiny, LARPech či historických rekonstrukcích z pohledu kulturního dědictví. Jde o opravdovou vědecky pojatou publikaci. Kniha je v angličtině. Role-play as a Heritage Practice is the first book to examine physically performed role-enactments, such as live-action role-play (LARP), tabletop role-playing games (TRPG), and hobbyist historical reenactment (RH), from a combined game studies and heritage studies perspective. Demonstrating that non-digital role-plays, such as TRPG and LARP, share many features with RH, the book contends that all three may be considered as heritage practices. Studying these role-plays as three distinct genres of playful, participatory and performative forms of engagement with cultural heritage, Mochocki demonstrates how an exploration of the affordances of each genre can be valuable. Showing that a player’s engagement with history or heritage material is always multi-layered, the book clarifies that the layers may be conceptualised simultaneously as types of heritage authenticity and as types of in-game immersion. It is also made clear that RH, TRPG and LARP share commonalities with a multitude of other media, including video games, historical fiction and film. Existing within, and contributing to, the fiction and non-fiction mediasphere, these role-enactments are shaped by the same large-scale narratives and discourses that persons, families, communities, and nations use to build memory and identity. Role-play as a Heritage Practice will be of great interest to academics and students engaged in the study of heritage, memory, nostalgia, role-playing, historical games, performance, fans and transmedia narratology.

Role-play as a Heritage Practice: Historical Larp, Tabletop RPG and Reenactment na imago.cz

zakoupíte na IMAGO.cz (dříve Fantasyobchod.cz)

zbožíRole-play as a Heritage Practice: Historical Larp, Tabletop RPG and Reenactment

spot_img

Tipy z nákupní galerie

Zboží z filmů a seriálů: Harry Potter, Zaklínač, Hra o trůny, Pán prstenů, Marvel, Hvězdné války, Assassins Creed, World of Warcraft

spot_img

Nejnovější články - magazín ze světa záhad, tajemna a fantasy ...

Pombero: Zlověstné únosy a sexuální násilí v srdci jihoamerických legend

V jihoamerickém folklóru existuje postava známá jako Goblin Pombero, která vyvolává jak hrůzu, tak fascinaci. Tato tajemná bytost je v mnoha pověstech spojována s různými příběhy. Ačkoliv se jedná o lidový mýtus, příběhy o Pomberovi jsou hluboce zakotveny v kultuře Jižní Ameriky.

Nejhrůznější horory světové kinenematografie

Článek se zaměřuje na nejhrůznější horory světové kinematografie, včetně takových klasik jako Psycho, The Texas Chain Saw Massacre, The Exorcist, Halloween, The Shining a Alien. Tyto filmy předefinovaly žánr hororu a stanovily vysoké standardy pro budoucí filmy. Každý z nich představuje unikátní a inovativní přístup ke strašení diváků a mají své zasloužené místo v historii kinematografie.

Šest nejzajímavějších faktů o Gandalfovi, které jste možná nevěděli

Podívejte se na šest nejzajímavějších faktů o Gandalfovi, ikoničtí postavě ze Středozemě J.R.R. Tolkiena. Odkryjte inspiraci pro jeho postavu, jeho pravé jméno, schopnosti, vztah k tabáku, jeho vlastnictví jednoho z Tří prstenů a historii jeho meče. Gandalf je komplexní postava s hlubokou historií a zajímavými detaily.

Nadbytečná kila zkuste rozchodit

Téma hubnutí a obezity je stále aktuální a mnoho lidí se snaží hubnout pomocí různých zaručených diet, tablet a posiloven. Nicméně v dnešním článku se dozvíte, že hubnutí lze úspěšně docílit i bez těchto věcí. Klíčem k úspěchu je jednoduchá rovnice: příjem energie musí být menší než její výdej.