Harry Potter
logo STAR WARS
logo pán prstenů
MARWEL
Game of Thrones
dungeons dragons
Zaklínač
warhammer

Články

spot_img

We Deal In Lead

SKU: 66726
851 

We Deal In Lead je příručka pro hru na hrdiny z postapokalyptického westernového prostředí. Příručka je v angličtině. We Deal in Lead is a 88-page, full colour weird west wanders TTRPG by Colin Le Sueur for 1 or more players. Streamlined rules, fast character creation, and gameplay built on exploration and player choice. Set in a strange post-apocalyptic world eerily close to ours, where the borders of time and space wear thin You are Gunslingers, mythic champions holding off the forces of chaos with lead and grit Combat and exploration gameplay designed for 1 or more players, including solo or group play Streamlined d20 roll-under rules based on Cairn, Into the Odd, and Knave Hard-hitting gunslinger combat with new gun mechanics Includes an introductory Gunslinger adventure: Swampwater Shootout Generate a random adventure with the excursion generator or consult the oracle for solo play Compatible with other Cairn adventures and settings; journey with your gunslingers into other genres and times PDF of Book, character sheet (form fillable and blank), and excursion generator sheet

We Deal In Lead na imago.cz

zakoupíte na IMAGO.cz (dříve Fantasyobchod.cz)

zbožíWe Deal In Lead

spot_img

Tipy z nákupní galerie

Zboží z filmů a seriálů: Harry Potter, Zaklínač, Hra o trůny, Pán prstenů, Marvel, Hvězdné války, Assassins Creed, World of Warcraft

spot_img

Nejnovější články - magazín ze světa záhad, tajemna a fantasy ...

Záhadní Inkové

Na mohutných hřebenech And se v délce více než 3600 kilometrů rozprostírala tajemná říše, kterou obývali prapůvodní obyvatelé Peru Inkové. Na první pohled by...

Kostely nebo energetická centra

Tajemství Stonehenge a Newgrange, starodávných megalitických staveb, které jsou centrem legend a historie. Jak využívaly sluneční a zemskou energii, k čemu sloužily a jaký byl jejich účel?

Časové paradoxy: fascinace a záhady cestování časem

Článek se zabývá konceptem časových paradoxů a cestování časem. Zabývá se hlavními typy paradoxů, jako je "paradox dědečka" a "paradox sebeovlivnění", a diskutuje o možných dopadech těchto paradoxů na naše chápání světa.

Šokující proměna Sméagola: Od milého hobita k temnému Glumovi

Transformace Sméagola na Gluma v Tolkienově díle Pán prstenů je fascinující studií lidské psychologie. Proměna z krotkého hobita na zvrácenou bytost skrze posedlost mocí ilustruje principy racionalizace a disociativní identity.