Harry Potter
logo STAR WARS
logo pán prstenů
MARWEL
Game of Thrones
dungeons dragons
Zaklínač
warhammer

Články

spot_img
Home Fantasyobchod Layer Citadel Layer: Deepkin Flesh

Citadel Layer: Deepkin Flesh

SKU: 66726
Kategorie:,
86 

Vysoce kvalitní akrylová barva Citadel Layer: Deepkin Flesh pro detailní práci a vrstvení. Balení obsahuje 12ml barvy.

Citadel Layer: Deepkin Flesh na imago.cz

zakoupíte na IMAGO.cz (dříve Fantasyobchod.cz)

zbožíCitadel Layer: Deepkin Flesh

z kategorie:,
spot_img

Tipy z nákupní galerie

Zboží z filmů a seriálů: Harry Potter, Zaklínač, Hra o trůny, Pán prstenů, Marvel, Hvězdné války, Assassins Creed, World of Warcraft

spot_img

Nejnovější články - magazín ze světa záhad, tajemna a fantasy ...

Snění a vize v Zaklínačském světě

Ve světě Zaklínače od Andrzeje Sapkowského hrají sny a vize klíčovou roli. Odhalují budoucnost, dávají hrdinům směr a odkrývají minulost. Nejznámějšími postavami se schopností vidět sny a vizie jsou Geralt a Ciri.

Záhada Betlémské hvězdy: historické teorie a astronomické hypotézy

Betlémská hvězda, jedno z největších tajemství historie, fascinuje vědce a teology po celá staletí. Seznamte se s různými historickými, astronomickými a teologickými teoriemi, které se snaží objasnit povahu a význam tohoto enigmatického jevu, známého také jako Vánoční hvězda.

Technologie lovu duchů od seancí po moderní detektory

Historie a vývoj technologií používaných v lovu duchů: Od raných spiritistických seancí, přes první elektronické detektory, až po dnešní sofistikované termovizní kamery a senzory pohybu, které otevírají nové možnosti v pochopení paranormálních jevů.

Nejhrůznější horory světové kinenematografie

Článek se zaměřuje na nejhrůznější horory světové kinematografie, včetně takových klasik jako Psycho, The Texas Chain Saw Massacre, The Exorcist, Halloween, The Shining a Alien. Tyto filmy předefinovaly žánr hororu a stanovily vysoké standardy pro budoucí filmy. Každý z nich představuje unikátní a inovativní přístup ke strašení diváků a mají své zasloužené místo v historii kinematografie.